18 maj 2009

"Det var länge sen jag...

...plocka några blommor! Det var länge sen jag skrev en liten blogg!!" En liten travesti på Östen Warnebrings ( som jag egentligen inte tål) gamla schlager men jag tycker att den passar bra in på mig idag. Har haft ett totalhaveri på min "interna hårddisk"-hjärnan och inte haft varken lust eller energi att skriva. Knepigt, men så kan bli så emellanåt. Våren och sommaren är här och trädgårdsarbetet tar mycket tid. Just ikväll värker ryggen och axlarna efter ihärdigt grävande, bärande och skottande! Men det är samtidigt så härligt och mellan varven så slänger jag mig i hammocken och kollar på alla våra fåglar som vi envist matar. De blir så bortskämda de stackars små krakarna!!!

1 kommentar:

Eva-Marie sa...

Ibland behöver man en bloggpaus! Bra att du kom tillbaka. Fina bilder! Kram