29 april 2009

New York...

Vi har varit en sväng i New York!! Vilken underbart härlig stad. 10 dagar och jag har bara sett en bråkdel av staden. Vi bodde centralt på Manhattan, jag har promenerat så mycket att jag blivit minst 10 cm kortare och går numera på vaderna!
Tänkte visa er några av alla foton jag tog under resan. Jag vill åka dit igen! I morgon helst. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att bo i New York.
Fast det var dyrt som f-n. Kronan vår är ju inte så högt värderad i dessa dagar.

Central Park - i sommarvärme

Ground Zero - en gigantisk byggarbetsplats numera

Två bilder får räcka för idag. Vem vet det kanske kommer fler bilder och en eller annan berättelse från "over there"!

4 kommentarer:

åsa sa...

Jag som aldrig varit där skulle gärna se lite fler bilder....

Camilla sa...

Tyckte väl att du gick lite konstigt idag. Kan jag ärva din skogarderob?

Pia sa...

Hahahhahahah...Camilla då!! Jag tror inte du gillar joggingskor, för det är det enda som min stumpar till tortyrredskap går ned i!!!

Pia sa...

Åsa! Det kommer mera snart!! Du måste bara åka dit om du har möjlighet!!