4 september 2009

Sommaruppdatering...

Nu har hösten gjort sin entre´ och jag tänkte uppdatera min blogg. Sommaren har varit minst sagt intensiv. 4 veckors semester som till 3/4 ägnades åt att måla om huset. Faktum är att det ff inte är helt klart. Lite "småpill" återstår. Den 4.e veckan avslutade vi semestern med en helt underbar, magnifik resa till ISLAND!
Har Ni inte varit på Island så rekommenderar jag det å det varmaste. Magisk och gudomligt vackert. Nog sagt, över till lite foton. Först kommer husrenoveringen!
Före om-målningen...


..och efter allt slit!

Här kommer några bilder från den otroligt vackra lilla ön i Atlanten, ISLAND! Gode tid, jag har nästan blivit lite religiös när det gäller mina upplevelser där! Blev i alla fall vansinnigt förälskad... i LUNNEFÅGLARNA.
Puffin...Lunnefåglar


Gullfoss...


Islagun vid Vatnajökull, Islands största glaciär...

1 kommentar:

åsa sa...

Välkommen tillbaka Pia! Island verkar underbart!
kram åsa