12 november 2008

Dags för underhållning...

Ja nu var det ett tag sedan jag hade något roligt här på bloggen. Jag har haft en dag som varit mindre rolig, igen! Jobbet lyfter inte upp mig mot några "lyckans höjder" nu för tiden. Tvärtom, gråt, sorg och djupaste förtvivlan präglar mina dagar och det börjar faktiskt tynga mig mer och mer. Jag känner ett stort behov av lättsamhet och vila.
Så kom jag på det, en av mina favoritsketcher kanske kan lyfta mig ur tungsinnet! Och se! Det fungerade alldeles utmärkt. Känner mig nu upplyft och lätt till sinnet igen. Ibland är det de små detaljerna som gör det. Lyss, till denna fullständigt briljanta dialog!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Uj-uj... Här var det många nya ord, vill jag lova - undrar om SAOK är intresserade!? ;-)

Anonym sa...

Hoppsan...SAOL ska det väl vara...