22 november 2008

New York, New York...

Yes! Äntligen skall jag komma iväg till ett av mina drömresemål, NEW YORK. Resan är bokad, hotellet reserverat. Allt är i princip klart: Kan knappt fatta det! Det är förstås ett tag till planet lyfter men det är så trevligt att ha något att fundera på, planera inför och fantisera om.

Fast egentligen så skall jag ju resa till Kina igen innan dess! Tillbaka till Beijing, ta mer foton, upptäcka nya maträtter, se mer av denna fascinerande myllrande stad och den kinesiska kulturen. Det skall bli hur kul som helst!

Det är så härligt inrättat i mitt liv att jag nu äntligen har fått möjlighet att upptäcka världen live!Jag kände egentligen bara för att dela med mig av min lycka lite grann.

6 kommentarer:

Cicki sa...

Grattis till att du fått en önskan uppfylld. En stor del i glädjen antar jag kommer att bli planerandet inför resan. I så fall har du en härlig tid att se fram emot....:-)

Anonym sa...

Två härliga resor att se fram emot, oj vad lyxigt. Hörde av mamma att ni skulle till Beijing men New York också...Där har jag aldrig varit, när ska ni dit??

Anonym sa...

Vimeo verkar vara betydligt bättre i kvalité än YouTube. Inte dumt alls. Är de lika snälla på Vimeo, är det gratis?

Pia sa...

Ja du, Erik! Det är gratis och de verkar helt ok, tycker jag! Inte varit med så länge där!

Anna Kaya sa...

Vad härligt med två resor att se fram emot! Låter underbart!

//Anna

Ludmilla sa...

Vad härligt det låter! Spännande!
Man behöver verkligen en resa då och då för att få ett nytt perspektiv på tillvaron. Tack för din fina kommentar hos mig!

Kram!