31 december 2008

Gott Nytt ÅR!!!

Ja då börjar det bli dags att ta farväl av år 2008. Tänkte igår kväll när jag gick till sängs att, nu är det sista natten på detta året, snart är det 2009! Och exakt om ett år vid denna tiden så är det sista natten innan det blir år 2010! Konstiga tankar man kan få, eller hur?? Idag är det då alltså den sista dagen på 2008. Jag har alltid en mycket speciell känsla i kroppen denna dag, nyårsafton. Kan inte beskriva det mer än som en allmän, diffus känsla av sorg, vemod och förväntan, allt i ett! Förstår ni? Ja det är säkert inget speciellt konstigt eller ovanligt men jag registrerar det alltid denna dag. Det händer också att jag fäller några tårar och jag vet i regel aldrig riktigt varför tårarna börjar falla. Fast det känns rätt bra, det med. Kanske en form av "inre reningsbad". Nåväl!
Vill önska Er alla Mina Kära Läsare ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Hoppas Ni njuter idag och mår riktigt gott. Vi ses nästa år ! *tänker samtidigt* " vid exakt samma tid och plats fast, som nu, fast om ett år, fast då skall det bli 2010..hmm..fast då kanske jag inte sitter här och ni inte där"

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år! =)

Anonym sa...

Gott nytt ÅR !!!!
Kram Ove

Cicki sa...

Gott Nytt År till dig också.

Anonym sa...

Kikar in och skriker; GOTT NYTT ÅÅÅÅR! ;)

PD sa...

Skål.
PD.

Anonym sa...

Gott Nytt År!!!!!!!!!
Kära Pia o hoppas du får ett fantastiskt 2009.
KRAM KERSTIN