9 december 2008

Jag har blivit utmanad...

Annapanna söker förnuftet har utmanat mig!! Jag måste bara anta den! Jag kan helt enkelt inte låta bli! Längst ned på sidan kan DU se om jag utmanat DIG!!
Reglerna är enkla och kommer här:
  • Publicera reglerna på din blogg
  • Svara på de sex 8-sakerna
  • Utmana 8 andra bloggare
  • Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram;

  • Lost
  • Heroes
  • Dallas
  • Robinsson
  • Aktuellt
  • Reuter & Skoog
  • Alla engelska deckare
  • Uppdrag granskning

8 saker jag gjorde igår;

  • Vaknade
  • Borstade min hund
  • Dammsög
  • Tog en långpromenad på heden
  • Satte fyr i kaminerna
  • Högg ved
  • Lagade mat
  • Såg på en film

8 saker jag ser fram emot;;

  • Julafton
  • Nyårsafton
  • Jul-ledigheten
  • Min födelsedag
  • Resan till Beijing
  • Resan till New York
  • Sommaren
  • Semestern

8 favorit restauranger;

  • Gyllene Prag (Göteborg)
  • Fiskekrogen (Göteborg)
  • Hemma hos mig själv!
  • Hål i väggen i Beijing, namn okänt
  • Gatukök i Thailand
  • Restaurang Solrosen (Göteborg)
  • Ganesha Fast Food (Malmö)
  • La Empanada (Malmö)

8 saker på min önskelista;

  • Löneförhöjning
  • God hälsa och ett långt liv
  • Sol och värme
  • Att man avskaffar elakhet och dryghet
  • Evigt liv
  • 84249824 miljoner på banken
  • Fred på jorden
  • Att min familj och alla jag känner må leva länge och vara friska

8 som jag utmanar:

9 kommentarer:

Anonym sa...

Tar det med mig... Må bäst du med.

Rajson sa...

Här fick något och bita i!
Får tänka till innan jag visar svaret!

Anonym sa...

Hej! Vad kul att läsa din 8-utmaning! Jättekul att du utmanade mig. Jag gjorde dock denna bara för några dagar sedan! Kolla in länken så kommer du direkt till den! Ha det gott! :-)

Anonym sa...

Antaget... och gjort ;) Tack tack :)

Anonym sa...

Det är noterat - och uppskjutet tills vidare! Hinner jag så gör jag den. Och i fall jag kan komma på så hiskeligt många saker!? <:-)

Önskar dej en trevlig dag!!! Ha det fint! :-)

Namn: Eva sa...

ok jag fixar det till torsdag!

Anonym sa...

Roligt Pia, jag har börjat på den men den tar lite tid känns det som...

Anonym sa...

Förlåt, men jag kastar in handduken vad det gäller detta! Kollar tex inte på mer än 2-3 olika tv-program, går aldrig på restaurang och vet inte en enda sak jag önskar mej - iallafall inte när det gäller julklappar... Phu! <:-)

Men det är alltid kul att läsa ANDRAS svar på såna här utmaningar! :-D

Ha en toppenbra dag, kuratorn! :-)

Anonym sa...

Hej! Kul att du antog utmaningen! Dallas?

Annapanna